Monday, June 6, 2011

muhammad ashraf rasli !

abang baru saya :)



heello heello heello . kopi ke milo ?
ngee ~ sabo je lha dengan perangai aq nyh .


entry baru nie ? mesti pelik kan ?
haha :D .
itu abang baru saya lha .
saya syg dy sebab dy baek dengan saya .


tapii ...
sejak kebelakangan nii . dy macam da brubah .
awad tatau . aq ad wad salahkah ?
aq mesej dy ta balas . i just need an explanation .
jangan mute macam tu je k abang ?


ta suka sangat kalau dy bad mood .
sebab muka dy akan nampak garang gila .
seram woo ~
sumpah takut .
kening dy akan berkerut . mulut dy akan muncung ( diam seribu bahasa ) < betoi kaa ?
tapi suka tengok dy happy .
dy akan senyummmmmmmmmmmm sampai nampak semua gigi puteh dy .
haha :D

please abang acap . jangan marah or merajuk .
ad salahkah saya kepada kamu ?
maafkan daku . ( ayat jiwang baq unk )

No comments:

Post a Comment

i love you like a love song , :)