Thursday, July 28, 2011

aku seorang si sedih :'(

assalamualaikum :)
selamat sejahtera . phuuhh ~ berhabukkk :P
how are you buddies ? sehad ? hope yes .

actually , dha sekian lama menulis blog .
aku mula menyetart enjin tangan aku untuk membuka dan mencoret ( ataupun dikenalpasti sebagai merepek ) dalam blog aku y agak buruk nie .
theres something i like to share with all of you !

aku malu na cerita , tapi aku tataw na luahkan kad sapa lagi .
hampa tengok aku dok gelak gelak , happy happy kan ?
tapi hati aku hampa tau ta ?
hampa rasa ap ad dalam hati aku nie ?
keseronokan ? kesedihan ? kemarahan ? ketakutan ?
semua tu ad . tapi y lebih sekali adalah KESEDIHAN !

sejak aku mula membuka mata melihat dunia .
hidup aku dipenuhi dengan pertengkaran , pergaduhan .
aku ta salahkan mereka . mungkin takdir y menentukan .
tapi , SUMPAH aku teringin tengok mereka bahagia .
aku mahu mereka ketawa , bergurau , melayan anak anak bersama .
kami dapat . tapi hanya sementara . cukup sekejap !

pepatah juga ad mengatakan .
setiap pertemuan pastinya ada perpisahan .
tapi kenapa sekarang ? kenapa tidak dahulu ?
semasa aku maseh tidak mengerti akan erti kehidupan , erti kaseh sayang ?

aku tiada hak . aku bukan sesiapa .
tolong lha . mak abah !
please . adek merayu . tolong jangan bergaduh .
to abah > please stop doing the stupid things .
to mak > please . please . and please .


menangis ta larat na menangis .
memang ta larat . sedih memang sedih .
kalau boleh na mati sekarang :))

No comments:

Post a Comment

i love you like a love song , :)