Monday, August 8, 2011

exam is exam .

nah , today is 8/8/2011 . tomorrow will be 9/8 right ?so , it will be the hari kesembilan kita berpuasa .
yuhuuu ~ lagi 20 hari na berpuasa and will be raya ! yay !
*okay im think im just being overexcited like a kid right now .


act , i would like to talk about EXAM .
ya , im in a mood of exam right now .
biasalha budak rajen . #okayperasan .
yesterday - bm , bi , sejarah .
today - maths , agama , chemist .
tomorrow - akaun , biology .
the day after tomorrow ( just like a name of FILM i think :D ) -  physic and addmaths .


ouh , choiii . seriously i hate exam .
why ha kerajaan have to make exam bagai ?
is that to important and give benefits to ekonomi negara ?
daaa ~ to emotional here . kang ta pasal pasal blog aku kena block .
swear , aku ta pernah pon na baca buku or buat persediaan sebelum exam .
until my mom just menggelengkan kepalanya kerana pening melihat sikap aku ini .
oh no . ayat baku sudah keluar . benci benci benci .
okay , stop be nonsense now .


please lha deyy , u know right y aku hate gila babies sama exam .
ta payah na buat cuak , kaget or buat anything face expressions y buat aku meluat na tengok hang .
aku ta cuak , hang pulak melebih .
aku siap boleh tidur fifteen minutes after aku jawab soalan exam tu lagi .
y hang tu sanggup berjaga eh na check jawapan hang ?
macam yakin sangat puleks . poyoss :P


anyway , exam is still exam .
we as students can do anything maa .
if we make demokrasi or rusuhan like stupid BERSIH one pun takan merubah hasrat kerajaan untuk melahirkan pelajar y cemerlang menerusi peperiksaan ( just hasrat okay . bukan jadi kenyataan pon )
im think that im just being rude right now .
so , the best way is finish my coretan ini .
okiedokie , wassalam !

No comments:

Post a Comment

i love you like a love song , :)