Sunday, October 9, 2011

cerita y BODOH :)

well hello friends :)
harini ta sekolah lah so jangan na buat muka terkejut or weird sebab aku boleh update blog .
act , aku kesian tengok blog aku . dha lah buruk , tadak banyak cerita pulekss .
haiyoo , poor you ah my blog .


hee , hampa na tau ta ?
sepanjang aku ta update blog nyh , aku telah membuat macammacam aktiviti .
contohnya , ( perlu ke contoh bagaii ? )
* pergi kem 1murid 1sukan ( pantai merdeka beach resort wuuh )
* netball ( premier kat aloqsetaqq ! )
arr , sebenaqnya aku sajaa tuliss , na pemes lah kan . walawesss . ( kurang publisiti betoii budak niie )


weiii , aku ada skandal :))
perlu ka na habaq ? ta perlu kodd . so stop pasai nyh .


rabu nyh exam FINAL weyh >_<
best gilokk ! memang best . macam pelaq . *sorry terlepas !
aku ta prepare weyh ! bio , physic , chemist , addmath , math !
haiyaaa ! langsung tatau ap ap nyh .
padan muka . tuh lah sapa suruh keeluaq p train netball .
rasakan kauu !


uwaaaa , aku rasa macam na amek M16 pastu hala kat pala aku and ....
boom , boom . wah , berkecai otak aku .
tayah susasusa na jawab exam dhaa :) #susah na jawab soalan munkar nakir ja dekat akhirat nanti .
alahaii , aku pon tatau na kata ap dha .
rasa macam berdosa terhadap diri sendiri pon ad jugak .
kalau aku FAIL lha subjects science nyh , haiyaa . soo shameless .
baek dok kelas SS lah rozhasyafiqah oii .


okay bye :)

No comments:

Post a Comment

i love you like a love song , :)