Sunday, December 25, 2011

F.O.R.M . F.I.V.E

assalamualaikum bloggers  , stalkers and peeps !
rasa macam nak hachumm tak bila masuk blog aku ni ?
tak ? okay , jangan buat ayat amek hati aku , ==''
sekarang aku like malass jaa nak bukak blog and buat coretan sebab blog aku burukk ><
anyway , thanks a lot to Jehan Safia sebab make over blog aku sikett , :))
*muahmuah kanan , muahmuah kiri :*

hmm , looks like aku dah nak masuk alam kedewasaan !
fuhh , next year dah form 5 . im senior in my school . auch , best boleh buli juniors ^^
nope , aku budak baik . mana buli orang . ( *katanyaaa )
yang tak best , aku nak SPM dah tahun hadapan . SUMPAH stress !
bukannya apa , study form 4 pon tak habis lagii . dah nak masuk form 5 .
memang gempak lah kan result aku next year , :))

aku tak suka membebel panjang panjang ni . sebab aku tau bukannya ramai na baca blog aku .
muahaha , xD . i think better i leave now .
goodbye and loveualls ! muahh :*

No comments:

Post a Comment

i love you like a love song , :)