Sunday, September 22, 2013

LAMANYAAAAAAAA !

heyyooo . sedaq tak sedaq dah hampir 2 tahun gua tak bukak blog ni . ehem ehem , sampai lupa password puloks . btw , sekarang gua dah 18 tahun babe . paham tak 18 tahun ? dah boleh masuk pawagam 18sx . k choiii -,- bukak balik ni pon sebab ad request atau lebih dikenali sebagai assignment y diberi oleh lecturer science comp gua yaituuu , Puan Izliyana . kepada Puan Izliyana , di sini saya menyusun sepuluh jari sekiranya blog ini mempunyai kekurangan y sangat ketara . diharap puan maafkan . saya buat ni post ni khas untuk madam y comel . keep smiling because you are so beautiful madam *macam ayat tarik undi tak ? hahahaha xD just kidding . takat ni ja kot nohh . nak menaip pon malassss . ni pon sebab madam lambat atau tak datang . k byebye , assalamualaikum^^

No comments:

Post a Comment

i love you like a love song , :)